loading please wait..

5+1 jel, hogy új honlapra van szükséged

Néhány évvel ezelőtt, az üzleti vállalkozások még támaszkodhattak ajánlásokra, TV- vagy rádióreklámokra. Ám a digitális marketing korában ez már múlt idő. Itt az idő, hogy átértékeld az online megjelenésed. Biztos, hogy jó a honlapod? Íme, 5+1 jel, amiből arra következtethetsz, hogy nem válik a céged előnyére a jelenlegi honlapod.

zsuzsiko

  1. Mobilon nem látszik jól

Azaz nem mobilra optimalizált a site-od. Manapság már az online tevékenységek fele az okostelefonokon, tableteken zajlik. Ebbe az irányba tartunk most. Nagyon fontos, hogy a weboldalad jól kivehető legyen mobiltelefonon, tableten, kénytelen vagy optimalizálni. Ha nem segítesz ezen, nem keresed fel a megfelelő szakembert, akkor a szövegeid olvashatatlanok lesznek, a fotók, képek pedig minden bizonnyal torzak. A nagyobb baj pedig az, hogy a linkeket sem lehet kényelmesen kattintani. ma már nem áldoznak időt arra az emberek, hogy megvárják, amíg a weboldal valahogy betölt, és teljesen kezelhetetlenül „ül” a mobilon. Elmennek a konkurenciád oldalára, ahol jobb felhasználói élményt kapnak.

  1. Nem SEO-barát

A keresőprogramok nem sorolnak előre, mert a honlapodat nem optimalizáltad ennek megfelelően. Ha nem vagy az első két oldalon a Google-ban vagy más keresőprogramban, akkor ne csodálkozz, ha az ügyfeél-megkeresések elmaradoznak.

  1. Nincs friss tartalom

A tartalom nagyon fontos a sikeres kampányokhoz. Ha a weboldalad nem ad lehetőséget új tartalom feltöltésére, az nagy baj. Iszonyú sok megrendeléstől, felkéréstől, stb. esel el e miatt. Adj blogot az oldaladhoz, tölts fel esettanulmányokat, letölthető dolgokat, tanulmányokat, cikkeket, videókat, infógrafikákat, olyan típusú tartalmakat, ami a te közönségedet érdekli. Miért jó ez neked? Hiába tűnik plusz munkának, ez segít szélesíteni a keresési kifejezések körét, így javíthatod a pozíciód a keresőkben.

  1. Nehéz navigálni az oldalon

Az, hogy egy honlap mennyire felhasználó-barát és mennyire könnyű rajta eligazodni, kritikus kérdései a weblapkészítésnek. Ha az ügyfeleknek, a potenciális vásárlóidnak túl sok időt kell eltölteniük azzal, hogy próbálnak eligazodni a honlapodon, végül feladják majd, és átmennek máshova. Az online kínálat óriási, miért pont a te honlapodon töltsék a drága idejüket?

zsuzsiko

  1. Elavult

Egy elavult honlap fenntartása is jelentős költség a cégednek. Minek pocsékolnád, minek dobálnád ki az ablakon a pénzed? Hogy honnan tudod, hogy elavult? Van néhány animált GIF-ed? Betöltés után indul is valami zene? Még mindig flash-intrót használsz? na, akkor elavult a honlapod, itt az ideje egy újnak. Az elavult weboldal erősen rombolja céged imidzsét, károsítja a hitelességed. Bizonyítsd, hogy nem ragadtál a ’90-es évek végén

+1 Régi infókat tartalmaz a cégedről

A céged remélhetőleg fejlődött az évek során. Ezt épp csak a honlapodra „felejtetted el” kiírni? Minden aprónak tűnő információ fontos lehet, ennek a résznek, ami a cégről, annak tagjairól, a munkatársaidról és rólad szól, mindig naprakésznek kell lennie. Ez majdnem olyan fontos, mint egy telefonszám. Természetesen az sem lehet régi, ahogy az e-mail címek sem.

 

Ezekből a jelekből hányat vettél észre kapásból? Ugye látod már magad előtt az új weboldalad?

Közzétéve: 2015-09-21 | Kategória: Szakmai cikk

Oszd meg, ha tetszett!